Niets is wat het lijkt. Alles verandert.

Wij veranderen mee, sinds 1 maart 2017 zijn we Be Ink.
Wereldwijd wordt meer gecommuniceerd dan ooit. Er is een transitie in gang gezet van papier naar digitaal. Duurzaamheid is ‘trending topic’. Dagelijks denken wij na over de communicatiemiddelen van organisaties en hoe je die middelen het beste kunt maken op een duurzame manier. Dat doen we graag samen met geweldige mensen in het vak. Zo houden we elke verandering in de gaten.

Dat is natuurlijk niet nieuw. Dat doen we al vele jaren. DEA drukkerijen en Drukkerij Brummelkamp hebben hun roots ver in de vorige eeuw. In die jaren is er door beide een grote groep klanten en relaties opgebouwd. Bij het samengaan van onze drukkerijen is er voor de herkenbaarheid tevens gekozen voor een samengaan van de namen; DeaBrummelkamp.

In de DeaBrummelkamp periode bleek dat veel klanten ons bleven zien als èèn van de twee vorige drukkerijen. Maar we zijn èèn bedrijf en willen als èèn bedrijf herkenbaar zijn met een naam die de lading dekt. Dat is gevonden in Be Ink.

Want dat is wie wij zijn en wat ons fascineert: inkt. Vierentwintig uur per dag houden wij ons bezig met alles wat geprint wordt. En digitaal of niet, dat gebeurt nog steeds met inkt. Waar we op printen maakt niet meer uit. Hoe we dat doen des te meer. Zoals met de meest innovatieve bio-inkten. Wij zijn printers met gevoel. Gevoel voor inkt. Gevoel voor organisatie. Gevoel voor duurzaamheid. Gevoel voor drukwerk met de beste kwaliteit. Omdat we met aandacht dingen pas écht mooier maken.

Met een geweldige dosis kennis van het vak, maken we printmedia voor nu. En dat laten we graag even aan je weten. Vraag ons alles over print; we leggen het je met het grootste plezier uit. Dat is onze passie. Want in een tijd van beweging en vernieuwing zijn mensen nodig die printmedia organiseren door te denken, regelen én doen.

Lees ook onze andere Snippets, klik hier!

Be Ink logo zwart/wit

Jadelaan 49
2132 XX Hoofddorp
023 - 554 18 40
020 - 462 45 45
info@be-ink.nl

VISIE

Wij zijn printers met gevoel.
Gevoel voor inkt. Gevoel voor
organisatie. Gevoel voor duur-
zaamheid. Gevoel voor
drukwerk met de beste
kwaliteit. Omdat we met aan-
dacht dingen mooier maken.

Snippet

Food for thought

Pokémon in ons drukwerk, greenwashing, voor de liefhebber van een goed boek. En meer

MASTERS

IN

PRINT

 

 

 

AVG Privacy Statement

google-site-verification: google82018f5da044b886.html